Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Sunday, March 1, 2009

kenape aku lebih comel dari yulie....



persoalan ini sering mengganggu hidupku... siang dan malam plak tu... si Yulie memang tak leh blah la ngan die...ikuti kisah selanjutnye..

aku start kenal ngan minah sorang ni sejak aku join JPMK... blh tahan la die ni... semakin lame kenal, aku rase perangai die lbh kurang aku je...kalau jumpe die tak sah kalau tak bertekak...riuh la suasana...tapi kenape org ckp aku lagi comel dr die??? cube tanye Yulie...aku rase dia pun setuju dengan kenyataan nie....

0 comments:

Followers