Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Thursday, March 19, 2009

aduh lame dah tak update.....

dah banyak perkara
berlaku kebelakangan ni....
ok, mula ngan kita
partner STU aku....
ala si poyo yang cute
tue....
pas habis Ko-K, kami
pergi la pasar malam....
kami tawaf satu pasar,
tapi beli sebungkus nasi sorang je....
da siap membeli, kami
pun blah la....
macam biasa la, kami
bergurau tak kira tempat dan masa...
almaklum la... happy
go lucky...
tibe2 partner aku ni
terjatuh sebab nak usik aku...
aduh... siannnye
dia...
tapi yang tak tahan
siap boleh cover cun lagi...
aku dah cuak da, takut
dia nangis...
malu aku nanti kalau
orang dah besar menangis...
Exco plak
tu....
yang hebat tu, koyak
seluar kembara cun dia tu kat lutut...
dalam bilik
aku...
sesi cuci luka... sian
plak aku tengok dia ni nak balik....
malam jumpa, dia boleh
buat selamba...
tengok cara dia jalan
da tau dia sakit....
dah dekat 3 hari, luka
kat lutut dia masih lagi tak baik...
risau gak
aku...
ajak p klinik tak
mau...banyak keje la konon....
suruh p PKU, macam
alasan dia bagi...
aku keluar p
farmasi...belikan ubat untuk dia....
dia tak mau...eee
geramnya aku...
akhirnya, dia setuju
pas wat perjanjian...
malam tadi, aku n lian
cuci luka dia lagi...
aku letak
ubat...
pagi tadi dah nampak
ok sikit...
budak nakal yang
penakut jumpa doktor!!!!
cute la tue
konon....

1 comments:

yuyul said...

sweet to read... tq!

Followers