Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Monday, March 2, 2009

Ikhlas menyayangiMU

-Ikhlas menyayagimu-

Aku tidak mungkin jadi seperti matahari…

yang mengeringkan ikan di jemuran,

Aku juga tidak mampu menjadi pelangi…

yang mengukir senyumanmu selepas hujan.

Aku tidak akan jadi si kunang-kunang…

yang hidupnya bebas berterbangan.

Aku tidak mahu menjadi bintang…

yang berkelipan tika kau kegelapan.

Aku hanya ingin kau tahu…

Aku ada tika kau mahu…

Aku hanya ingin kau tahu…

Aku tidak pernah berada jauh…

Cuma kau yang tidak pernah melihat..

Atau mungkinkah kau sudah tidak ingat…

Mungkin sepatah kataku membuat kau terluka

dan

Sekecil salah ku membuat kau marah..

Disini…

Saat ini…

Hari ini….

Aku masih begini…

Dan akan terus seperti ini…

Akan terus menunggu...

Kau senyum kembali kepadaku…

Seperti waktu dulu…

Kerana aku…selalu….

Ikhlas menyayangimu…

Originally by me,

------<--(@

0 comments:

Followers