Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Thursday, March 19, 2009

BerikaN AkU

berikan aku sesaat untuk mengatakan 'hye!' kepada kau yang bernama teman........
berikan aku seminit untuk bertanya cerita tentang khabarmu tanpa aku disisimu........
berikan aku sejam untuk tidur supaya kita dapat bersua dalam mimpiku............
berikan aku sehari untuk mengarang satu puisi tentang rasa rinduku padamu teman........
berikan aku seminggu untuk mencipta satu cerita yang mampu menyentuh hati satu dunia ini tentang kita......
dan
berikan aku sebulan untuk cuba mencari teman yang lain mengisi damai dihati tanpa engkau menemaniku............
namun
aku perlu sedar tentang satu perkara.....
setahun itu belum tentu cukup untuk aku melupakan satu saat terindah bersamamu.......!
pada aku....kau hanya satu..........dan walau seribu datang menghulur aku tetap mencari kau...........
kau......kau......kau......dan hanya kau...........!!!
(to be continued............)

0 comments:

Followers