Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Sunday, March 1, 2009

kenapa aku lebih cutE dari Zetty....???


Sejak aku join JPMK nie....penat tu mmg penat.... kdg2 tdo tiga jam jer tau.... Tp lama2 tu aku dh biasa....dan aku rasa agak berbaloi la jgak coz biro aku gerak gak wlupun mybe bkn da best..... Then, yg happy skali dapat kawan JPMK yg happy2 always....kwan giler mcm Zetty....bleh lupa skit mslah....Tp kenapa org cakap aku lg cute dari Zetty???? bkan nak bangga...tp dah kenyataan.... hee...Harap2 Zetty bleh trima kenyataan dan berusaha tingkatkan kecutetan nye...
jgan marah yer Zetty....terimalah undian umum dengan hati yg terbuka....

0 comments:

Followers