Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Thursday, July 30, 2009

Hye...salam semua. Well, even aku tau blog aku nie takde follower but aku puas sebab dapat cari balik url blog nie. Sesungguhnya, blog nie adalah antara kenangan manis 'stu'. Walaupun, partner stu aku mybe dah ignore pasal blog nie. Yelah, dulu kitorang pernah telupe password nak enter blog nie. Disebabkan fadeup, kitorang just buat dono.
Aku gembira sangat2 coz dapat mencapap di url 'stu' nie... disini lah bermulanya aku + dia = kami.
Tapi sayang, mungkin aku sorang yang still setia simpan kenangan tue. Partner 'stu' aku si budak comel tue.....................sekarang takde kat kolej. Al-maklumla, UUM cuti tegempar coz H1N1. Kolej kachi nie sunyi sepi macam dilanda garuda.
Yang tinggal hanya aku dan kak Fiena. Kami bedua masing-masing layan tenet.
Bact to before, maybe sekarang nie dah takde lagi istilah budak comel and budak cute. Yang tinggal kekal pada nama. Aku yulie dan dia Zetty.
Untuk pastikan blog ni sentiasa terupdate. Aku akan publish kan jurnal aku yang aku buat time cuti final sem lepas. Tajuknya 'Zetty & Lian'. Aku takkan publish jurnal nie sekaligus. Tapi akan by peringkat........

0 comments:

Followers