Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Friday, July 31, 2009

camar yang hilang

Tak mungkin terlafaz dengan kata

Tak mungkin ternyanyi dengan lagu

Tak mungkin tersusun dengan nada

Tak mungkin teralun dengan irama

Kerana kau dan aku tahu…

Yang keruh bertambah rapuh.

Ku biarkan pena ini menulis dan terus menulis

Luahan segala hati ku

Kubiarkan mereka membaca dan terus membaca

Dendangan gelora rasa

Walau ku tak tahu siapa mereka

Tapi aku puas ada yang mendengar

Tak mungkin aku mampu menahan hiba

Melihat kau berlalu pergi

Walau telah sehabis daya aku mencuba

Memberi kau seribu pengertian

dan

dihujungnya ku harap ada kemaafan

Berikan aku kekuatan untuk turut berlalu

Meninggalkan kenangan yang merantai ingatan

Berikan aku kekuatan agar mampu ku mengerti

Semua yang terjadi sudah ketentuan Ilahi

Kerana

Camar yang hilang tak mahu pulang…

0 comments:

Followers