Powered By Blogger

cuteComel

My photo
tawauKuantan, sabahPahang, Malaysia
TRUE friendship is not just sharing to show that you're caring... it's mean something more than that... No need to say, no need to show… just close your eyes and she will in your mind… Coz she have thougt you the TRUE meaning...

Sunday, September 27, 2009

another collection


Kalau dulu, aku memilih untuk mempublishkan jurnal aku yang bertajuk ‘Zetty & Lian’ kat blog nie, tapi tak sampai setengah, aku kene stop publish atas sebab yang terpaksa aku rahsiakan. Anyway, aku ada collection lain yang sesuai dipublishkan di blog STUyz87 nie. Still remember makna STUyz87?? Yah, its all about friendship world.

Senang cerita, aku juga menulis cerpen. And cerpen yang ingin dikongsi di blog ini bertajuk ‘INDRANI 2’. Why ada number 2 kat hujung? Coz, cerpen ‘INDRANI 1’, tiada softcopy and aku sendiri telah kehilangan hardcopy cerpen tue.

Watak-watak dalam cerita adalah real cuma karakternya dan jalan cerita telah diubahsuai untuk dijadikan cerita. Hee. Takde la best sangat coz aku bukan crazy writer. But, semoga sudi membaca.

0 comments:

Followers